الأحد، 19 أبريل 2009

علمونى عنيك




علمونى عنيك حقيقى امتى احب وامتى اكرهعلمونى ازاى افكر فى اللى ممكن يجرى بكرهعلمونى علمونىعلمونى عنيك حقيقى امتى احب وامتى اكرهعلمونى ازاى اصالح علمونى ازاى اخونشوفت منهم شوفت منهم انا شوفت منهمشوفت منهم غدر لو فى قصه مصدقهوش




انا كنت بخلص كنت بخلص ويخنونى والامان معرفتهوشعلمونى علمونى علمونى عنيك حقيقى امتى احب وامتى اكرهالكلام لما يقولوه بيقلوه مش من قلوبهموالغرام لو قسموه ياخدو حلوه من نصيبهممش بقولك مش بقولك علمونى وغيرونى وفهمونىيعنى مهما يعنى مهما يكون كلامهم مش هصدق اعزرونى






علمونى عنيك حقيقى امتى احب وامتى اكره
وحيات القلب اللى صفالك واختارك لهوحيات الحب اللى ندالك نداااالك وقالك انا اهووهولا فيه قبلك ولا فيه بعدك يا حبيب العين انا لك وحدكولا فى قبلك ولا فى بعدك يا حبيب العين انا لك وحدك




وحيات الحب اللى جمعنا احننا العاشقينمن غيرك عمرى مالوش معنى اعيشه لمينالنسمه بتهمس وتجيلك بتقول انا وانت لبعضيناانت حياتى وعمرى بحبكبتمنى اعيشه وانا جمبكولا فيه قبلك ولا فى بعدك يا حبيب العين انا انا لك وحدكفى عيون الليل انا شوفت الليل انا شوفت الليل




بيرقص على الهواء ليالينا هيقول مواويل ياعين يالليل ياعين يالليل وانا وانت فى حضنه لوحدينا انا وانت فى حضنه لوحدينااه من اللى ناب قلبى وصابه اااااه من الحبيب لوطال غيابهفضلت اقول الااااااااااااااهواقول ياعينى اااااااااااااه




واررضى بجراحى ارضى بجراح قلبى وعزابوهاااااااااه من اللى ناب قلبى وصابه ااااااااه من الحبيب لو طال غيابهتعالى خدنى اسهر فى ليلك وافتحلى قلبك لجل اشتكيلكهتجينى ولا انا من الشوق هجيلكواسعد عيونى بليله لؤاك (elter)

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق